3 mars 2010

DATUM: 2010-03-03 TID: 10:09:39
Godmorgon.


Vaknade för en halvtimme sedan så jag har hunnit göra mig lite frukost :)
Det är verkligen tråkigt att vakna utan min Älskling bredvid mig i sängen.
Ska kolla lite serier och sedan ska jag börja göra mig iordning för praktiken.
Idag börjar jag tolv och slutar halv nio, iaf en halvtimme tidigare än igår. :p

Idag är det 2år och 7 månader tsm med Marcus!!!
Det är dom bästa åren/månader/dagar i mitt liv!! Älskar dig så otroligt mkt mitt underbara Hjärta.
Saknar dig! Älskar dig! Du betyder allt för mig min underbara pojkvän!
men men nu ska jag kolla serier.
bye bye ;]
Malin Erika Nyman ♥ Lars Erik Marcus Fällgren!
3 mars 2010
♥ Love! ♥ Kärlek!

Kommentarer
Anonym

Grattis! Ni är verkligen ett fint par :) <3 saknar dig gumms :(

2010-03-03 @ 11:23:22
Anonym

Oj glömde att skriva att det var från mig :) /Ellinor

2010-03-03 @ 11:24:38

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0