8 mars 2010

DATUM: 2010-03-08 TID: 20:39:39
Sorry för den dåliga uppdateringen.

Har varit i vuollerim hela helgen och har inte orkat sitta och tråka vid någon dator. :p
Idag hade jag praktik från 7.00 - 15.30 men tog ingen rast så jag slutade 15.00.
När jag slutade handlade jag för i veckan, tomatsoppa till middag för idag med Emma och Glenn.
Efter jag handlat så duschade jag medans Marcus hängde tvätt, sen fick jag åka upp till E o G.
När marcus släppt av mig så for han till Älvsbyn och där ska han vara till på torsdag eller fredag. :(
Jag och Emma började tillaga maten direkt jag kom dit och när vi ätit satte vi oss framför tvn.
Klockan började närma sig sju och jag om på att jag behövde städa, så Emma fick köra hem mig.
Så nu håller jag på att städa så kan inte skriva så mkt mer. :)
bye bye ;]
8 mars 2010

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0