9 mars 2010

DATUM: 2010-03-09 TID: 09:12:00
Godmorgon.

Klev just upp ur sängen efter att ha tvingat mig kvar sen vet inte när, vågade inte kolla på klockan.
Idag börjar jag min praktik klockan tolv men ska iväg med Emma på nå klockan ett till halv fem.
Fast självklart fortsätter min praktik efter det, ända till klockan halv nio. :)
Är rätt skönt att jobba kväll för då hinner jag inte sakna Marcus lika mkt.
Men det är väl för att jag jobbar nästan hela dagen, vaknar nio, börjar tolv slutar nio, sovar tolv. :p

Igår städade jag hotellrummet vårat och det vart så fint och rent, nu är det bara sängkläderna kvar.
Men jag tänkte ta dom på fredag så är det renbäddat tills vi kommer tillbaka efter helgen :)
men men nu ska jag se serier för jag kunde inte se igår, internet var cp :(
bye bye ;]
JokkoJoe - Fjollträsk

Hihi! Hittade denna på Facebook :)

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0