ARG!

DATUM: 2010-03-22 TID: 13:50:02
Idiot!

Bli så jävla arg på min syster!! Men den här gången kommer jag inte glömma!
Aldrig den här gången kommer jag inte ge mig och förlåta! Är så jävla leds på henne!
Hon tror alltid att hon har rätt fast hon inte har de och så kan hon aldrg ge sig, som ett barn.
Orkar inte tjafsa mer så nu ger jag upp, bäst om man gör såhär för då slipper vi bli ovänner.
För om vi inte pratar eller är meed varandra så blir det inge bråk.
men men nu ids jag inte bry mig i detta mer, ska göra mig nån smörgås för har inte ätit något.

Ska sen kolla lite serier och vänta på att Älsklingen kommer hem från skolan.
Då blir det middag och efter det ska jag och han gå n lång promanad :)
men men... Hungrig!!
bye bye ;]
22 mars 2010

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0