God natt, sov så gott!, typ

DATUM: 2010-03-31 TID: 22:19:44
Serietittande från sängen.

Marcus gick just och hängde tvätten och satte igång två till som vi måste hänga innan sängen.
Men när vi hängt den så ska vi läggos i sängen och kolla lite tv eller serier :)

Imorgon ska måste jag vakna tidigt för att köra tre tvättar och även hänga dom.
Efter det, när marcus slutar ska vi göra lite ärenden, som systemet och handla.
På eftermiddagen, kvällen så kommer Björn, Josefin, Carola och Bo upp så blir att träffa dom.
men men nu ska jag kolal runt lite på internet så god natt..
Är ett tag sen jag kollade Campus svea. hehe det är så bra att jag va tvungen lägga in ett avsnitt.
bye bye ;]
Avsnitt 6

>

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0