God natt, sov så gott!

DATUM: 2010-03-10 TID: 22:32:00
Slutade 20.30.

Idag slutade jag nio men tog ingen rast så slutade halv nio ist, fick även gå en kvart tidigare.
När jag slutade gick jag en omvåg förbi statoil för att köpa tugg.
På hemvägen kom jag på att gå upp till Emma för det va så skönt väder ute, bara -3 grader.
Sen så är det ju ingen ide att gå hem och sitta när Marcus ändå inte är hemma.
Saknar miiin underbara Älskling så otroligt mkt!!! ♥ Han kommer hem imorgon eller på Fredag.

Jag vågade till och med skriva ett sms till en gammal vän som jag gjort bort mig för i sommras.
Kännde att jag var tvungen, har saknat den personen jätte mkt sedan vi slutade umgås och prata.
Tänker nästan varje dag på hur roligt vi alla hade, vårat lilla gäng :p

men men ibland är man helt dum i huvudet och gör saker man verkligen inte borde göra.
Som tur var så lärde jag mig av mitt misstag och mår verkligen dåligt för allt.
Nu ska jag se ett avsnitt av en serie jag börjat titta på sen måste jag sova.
Imorgon börjar jag 7.30 och slutar 15.00, 14.30 om jag inte tar någon rast. :)
Over and out! ;]

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0