Guldfeber!

DATUM: 2010-03-16 TID: 19:20:47
Hahaha!

Jag tror jag döööööör!! Fy fan va kul Erik och Mackan är!!
Har nött Guldfeber på Tv6play och man får ju skratta hela tiden!! :D

Marcus kom till jokkmokk kring tre och då for vi på affären och inhandlade lite grejer.
Sedan for vi hem till hotellet för att äta middag, kyckling och potatis sallad!! mums! (köpte på ica)
Efter det började jag se Guldfeber och när jag bara hade ett kvar for vi på en ragg.
Vi var även på ica en gång till för att köpa torkad renkorv!!! Fy fan va gott!!! :)
Imorgon börjar jag jobba klockan tolv och slutar halv nio, blir skönt att tjäna lite pengar.
Nu ska jag se sista avsnittet av Erik och Mackan Guldfeber. :p
bye bye ;]
Outfit for today
16 mars 2010

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0