Helgen

DATUM: 2010-03-29 TID: 11:39:16
26, 27 o 28

Fredag
Kvällen började med att jag och Älsklingen dörjade dricka, sedan for han och skulle basta.
Han, Jonas och Danne skulle dra en grabb bastu och sen skulle jag komma :)
När Emma slutade fick hon vara chaffis och köra raggen med mig och sedan ut till Skällarim.
Då jag kom dit så hade Millan och Amanda typ just kommit dit och grabbarna skulle börja duscha.
Efter ett tag va Emma tvungen hem för hon började sju och vi stannade så vi va tvungen sova där.
men men det gick ju bra och Lovisa var såå snäll och hämtade oss på morgonen.
En trevlig Fredag. :)

Lördag
Bakisdag, Lovisa hämtade oss och när vi kom till jmk köpte vi tomatsoppa som vi kokade upp.
Efter det for vi hem och vi "slumrade till", trodde vi ja, vi somnade oc sov ca fyra timmar. :p
Hade Söndag i huvudet hela dagen efter det, från 4 då for vi upp till Emma och mer tomatsoppa.
Sen vidare till vlm för att hälsa på pappa och Sai som kommit hem. :)
Hon började laga mat åt oss fast hon just lagat mat åt dom som va hos oss då vi kom!!
Så gulligt av henne och så jäkla gott det va! :)
Sen vart det raggen med Rasmus, Sara och Daniel tills det började bli rätt sent.
Då blåste vi till jmk med en + och det va Sara, när vi kom fram köpte vi snask och såg film.
Jag somnade typ då filmen hade börjat men det va tur för jag började klockan åtta dagen efter.

Söndag
Vaknade av tanken "NEEEEJ!!" Sen hjälpte det inte med att ha måndag i huvudet.
Fick måndag bara för att jag jobbade, inte kul med en kort helg och den kändes extremt kort.
Sen skulle man ställa fram klockan så fick vakna en timme tididare eftersom det vart sommartid.
När jag slutade klockan tolv så vilade jag ett tag och fick tisdag i huvudet!!! :(
Efter jag vilat tog jag en dusch som inte hjälpte mitt huvud ett skit och sen raggen.
Vi ringde sedan Elias som vi for och halsade på, jag började spela nå spel som jag va BÄST på. :p
Sen for vi till hotellet och började flytta över till Anexet, rum 304 som har balkoooong! :)
Började drikert paka upp och sen vart det tvn tills jag somande :)

Känns som att jag är hemma igen, 304 är det ända rum jag känt mig hemma i.
Men det kan ju vara för att jag inte känner mig lika instängd då det finns balkong. :)
men men det va en snabb resume från helgen..
bye bye ;]
Fredag
26 mars 2010

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0