Helgen

DATUM: 2010-03-09 TID: 10:23:34
Fredag, Lördag och Söndag.

Jag, Marcus och Emma bestämde oss för att fara till vlm och bo i pappas hus över helgen.
Han var inte hemma eftersom han är på resjobb, så vi va bara vi tre.

Fredag
Efter jag slutat, fick sluta en timme tidigare, slutade alltså ett så hoppade jag i duschen och packa.
Sedan gjorde vi lite ärenden, som arbetsförmedlingen, systembolaget, ica och apoteket.
När vi gjort allt de var klockan fyra, blåste vi till Kåbban och var där till ca sju. :)
Då vi hälsat på Annelee, Martin och Ulla i Kåbban så for vi till Vuollerim.
När vi kom fram till vlm så packade vi upp allt och sedan kom Sara förbi då vi börjat se en film.
Efter några filmer så somnade jag på soffan och vaknade av att Älsklingen väckte mig :p

Lördag
Vaknade ca nio men klev inte upp förenn tio för att äta fruckost och fixa inför skoterturen. :)
Jag och Marcus for till Grönna för att köra hanns skoter till vlm och sedan fara ut på skotertur.
När vi kom till vlm så skulle vi bara hämta ved och sedan var vi allt redo för att fara och grilla.
Klockan var väl ca sex när vi var hemma igen och då for marcus själv till Grönna för att byta till bil.
Sen turades vi all om att duscha och när alla var klar kom Sara förbi för då vart det tacokväll :D
Efter vi ätit tacos så raggade vi lite och for även ner till Viveca och hämtade någon film, The Shooter.
Vart sedan mer raggar och när klockan var ett så kollade vi filmen som jag somnade till i slutet. :p
Vaknade än en gång av att Marcus väckte mig.

Söndag
Vaknade ca tio denna norgon och började med att kolla om filmen, The Shooter.
När marcus vaknade så vart det lunch, tacos!!! :D
Efter filmen så vart alla jätte godis sugen så vi for till bilisten och köpte massor med onyttigt :p
Sara och Daniel kom över och vi såg en till film, Danny the dog.
Sedan vart det ännu mer tv tittande och när klockna närmade sig sju blåste vi till jmk.....

Det var väl ungeför vad som har hänt i helgen, + det var lite alkohol inblandat.
Nu ska jag iaf se lite serier. Kan vara vaken längre idag eftersom jag inte börjar förren tolv imorgon.
Over and out! ;]
Tacokväll!

6 mars 2010
6 mars 2010

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0