Lan.

DATUM: 2010-03-19 TID: 19:48:22
Jag, Marcus och memo.

Än så länge är det vi tre som lanar, sen kommer nog pigge :)
Vi har just fixat igång datorerna och köpt oss massos med snask till ikväll :)
Vart två chips påsar, två coca color, en ramlösa och åtta red bull för mig och marcus.
För nemo vart det 3 popcorn påsar, en stjärnor, 4 kartonger saltapinnar, 2 drickor och 3 red bull.
hahahahaha! det är helt sjukt för allt det är för dag ett på lan helgen. :D

Vi såg världens sötaste hund!, eller den va inte söt utseendemässigt utom bara på sättet den va :)
När vi gick ut från konsum så satt den och väntade på sin ägare med en tygpåse runt halsen.
Hahahahaha den va helt söööö! satt på bron i snöstormen och kollade in mot affären. :p

men men nu ska jag spela och kollar lite serier som jag äntligen fått på datorn. Går helt fort här
På Hotellet går det as segt för där är det en dator som fukkade med hela komunens brandvägg :D
hahahahaha därför jokknet har varit helt cp för ngra veckor sedan.
bye bye ;]


Kommentarer
Lovisa

men KRYDD!

2010-03-20 @ 10:23:34
Blogg: http://kisseee.blogg.se/
Malin

Haha! :D

2010-03-20 @ 12:14:05
Blogg: http://malinerikanyman.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0