Längtar..

DATUM: 2010-03-23 TID: 15:20:12
.. till somamren!

Fan va vakert väder det är ute idag! Har varit på promenad nästan hela dagen :)
Varit och gjort lite ärenden och så gick jag upp till Emma två gånger för det va så skönt ute.
Nu ska jag och Älsklingen packa ihop alla våra grejer för vi måste flytta ut från det här rummet.
Fast sen flyttar vi tillbaka på fredag, fast tillbaka till 304, den med balkong :)
Nu dom här dagarna ska vi flytta in i själva hotellet i ett rum som personal, eftersom det är fullt.
men men det går ju bra även fast det är skit jobbigt att hålla på att flytta ut.

Efter vi packat klart blåser vi iväg till vlm och hämtar Linus.
Sen ska vi väll fixa till där vi ska bo så att jag inte behöver ta en blogg pause.
men men nu står marcus och tittar på mig och väntar på att jag ska plocka isär datorn :p
bye bye ;]

Kommentarer
Ellinor

Jag längtar oxå till sommaren, fast jag kommer ändå jobba. Har fått jobb på Bjärka HEELA sommaren! :D vart ska du sommarjobba? kram <3

2010-03-24 @ 08:51:12
Blogg: http://ellinorlundqvist.blogg.se/

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0