Överraskad.

DATUM: 2010-03-02 TID: 21:33:40
Av Älsklingen, Danne och Dennis.

När jag slutade och skulle gå hem så kom marcus körandes förbi med Danne och Dennis.
Han hade lurat mig att han var i vlm men då va dom här i jmk för han skulle hämta nå kläder.
Men nu har dom farit tillbaka till vlm för dom ska köra skoter imorgon me. :)
Vart iaf jätte glad för att få träffa han den lilla stunden jag fick men saknar att få sova med honom.

men men det är kul att han är iväg bara grabbara och gör något, för det är ett tag sedan.
En sak som dom sa i en serie  som jag har tänkte på förut är:
Tex om en kille är otrogen med någon tjej så är det oftas tjejen som blir hatad.
Man skyller på henne, inte på killen utom han förlåter man. Knäppt men sant för endel.
Nu ska jag kolla lite serier och sedan sova. Jag börjar inte fören tolv imorgon me. :)
Over and out! ;]

2 mars 2010

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0