Toast!

DATUM: 2010-03-29 TID: 22:27:25
Varma dubbelmackor i järn.

Snart ska jag och Älsklingen sno över mackjärnet så vi kan göra toas till kvällsfika :)
Jag har beslutsångest på vilken balklänning jag vill egentligen ha.
Jag har beställt en men nu hittade jag en till snygg men det blir den jag beställt för marcs vill den.
Sen har jag beställt kläder till sommaren, från HM men dom kommer inte fören i JUNI!!! :(
Marcus blir tokig på mig när jag är i mitt beställar tag :p
"marcus, vilken färg?" "Marcus ska jag beställa den?" "Marcus, tycker du den är fin?".... haha!
Är sugen på att beställa mer som kommer tidigare än Juni men då blir marcus tokig :p
men men får beställa lite senare, har iaf hittat nå jag gillar på Lindex.
Spela lite CS Source sen smörgåsar och en film. Säger God natt för under filmen kmr jag somna..
Over and out! ;]

Marcus skickade den här till migg nyss. ;D


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0