Underbar dag

DATUM: 2010-03-30 TID: 18:13:45
Fixade naglar.

Nu är Naglarna fina och fixade inför påsken, va dok inte därför jag gjorde det idag.
Villr mest bara fixa det som hade släppt längst ned vid nagelbanden. :)
Sen hade det vuxit så mkt att hon fick läga lite nytt längst ner.
Innan det va jag och Emma och gjorde lite ärenden samt köpte ett påskägg till Marcus :)
När jag va klar med naglarna så va jag upp och spelade xbox med Emma.

Nu spelade jag just klart lite CS Source och jag ägde alla för jag är bäst. :p
Va tvungen sluta för jag är så jävla hungrig och vi ska över och äta nu.
Jokkmokkspanna blir det på Hotellt idag och det ska bli så jävla gott! :)
Sen blir det att fixa lite påskligt här på rummet inför påååååsken!
bye bye ;]
CS spelaren :p
30 mars 2010

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0