10 maj 2010

DATUM: 2010-05-10 TID: 10:32:56
Godmorgon.

Vaknade för 1½ timme sedan men har legat och myst med min sjukling :p
Har fixat mig och är redo för jobb, börjar klockan tolv och slutar kvart över nio! :(

Lördag
Efter att vi varit hos simon så for vi och handlade tacos till kvällen hos Marie.
När vi gjort det så for vi för att duscha hemma och då vi var klar så for vi för att börjar hos Marie.
Kvällen/natten va riktigt trevlig med massor av surr och svammel.
Vi var hemma lite efter tre och jag vaknade ca nio av att Marie ringde och väckte mig.
"Du skulle ju vakna tidigt" det var vad hon sa då jag svarade, hon och Linda skulle hämta Benne. :D
Sov vidare till elva då jag tänkt vakna och Marie och Linda va på väg hem igen.
Fixade mig och mötte dom vid Opera där dom satt och väntade på mig.
När vi kom fram gjorde vi oss lite tacos, surrade, vilade och drack llite kaffe.
Sedan ringde vi marcus och bad honom komma, surrade en stund, for sedan hem och såg film.
Vi fick me oss Hans som filme sällskap och jag somnade som vanligt innan filmen alls börjat.

men men nu ska jag göra lite ärenden och sedan börjar jag jobba.
bye bye ;]

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0