14 maj 2010

DATUM: 2010-05-14 TID: 10:57:32
Godmorgon!

Vaknade för ett tag sedan, har hunnit duscha och bädda sängen.
Nu ska jag krypa ner i sängen under min underbara filt :p

Onsdags For vi till vlm och hälsade på Sara o co men även plockade upp Rasmus på någon ragg.
Sedan återvände vi till jmk där det vart ännu mer ragga. :p

Igår
Hade vi jätte mysigt i grillkåtan och vi satt där tills kolckan blev tolv.
Det började med att Jag, Liselotte och Marcus grillade flintastek med potatissallad.
Sedan kom Joel o efter ett tag även Fanny och Amanda följt av Sara, Anton, Maria och Greger.
Sen får vi inte glömma att Hans oxå kom förbi :)

Idag Blir det att fara till Älvsbyn och vi blir väl där till på Söndag.
Om jag har tur så följer Liselotte me :p

GRATTIS Björn Nyman!! Hoppas du får en underbar dag kusin min! :)
Serietittande nu.
bye bye ;]
14 maj 2010


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0