17 maj 2010

DATUM: 2010-05-17 TID: 12:57:54
God dag.. typ.

Vaknade ca tio idag och har hunnit duscha och sitta i solen. :)
Ska snabb skriva detta inlägg sedan sätta mig ute igen :p

Sorry för den dåliga uppdateringen men Liselottes dator crashade i fredags.
Fredag var en riktigt trevlig kväll med massor med folk och massor med surr.
Lärde mig en ramsa på norska om någon hund som simmade över tromsesund.. typ.
Lördag Promenad till värtra ett antal ggr, var och hälsade på folk.
Senare på kvällen vart det film, morötter och dipp.
Söndag vart det en film på morgonen, fika och promenad till västra
Sedan kom Älsklingen och hans för att hämta mig och när vi kom till jmk vart det mat + film.
Började känna att jag höll på att bli förkyld, hade ont i hela kroppen och en konstig känsla.

Idag ska jag vara inne hela dagen för att inte bli sjukare men kommer sitta lite på altanen.
måste ju börja sola så att man är brun och fin till balen.
åååååh nu börja jag tänka på balen = balklänningen min, den är lååååång!!!! :(
När jag var och kollade balklänningar fanns det inga korta, det är ju korta sällskap ska ha!!
men men den är inte sådär maffig som balklänningar ska vara så det är en tröst.
Nu ska jag sola igen.
bye bye ;]
17 maj 2010


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0