23 maj 2010

DATUM: 2010-05-23 TID: 17:35:23
Helgen!

Fredag efter att jag fixat mig åde så vart det raggen med Fanny o co.
Lisen kom ca tre och hon har sovit här hela helgen och hon ska sova till imorgon.
När vi raggat runt ett tag så for Jag, Emma, Lisen, Marcus och Lovisa på affären.
Handlade lite flintastek och potatissallad som vi grillade + chips åde till kvällen.
Blev lite förfest här på hotellet och sedan efterfest hos Sara.

Lördag bakisdag fast jag va typ inte bakis blev tacos till middag.
Jag, Emma och Lisen gick över på hotellet och kollade hockey, fan sverige skärp er!!
När klockan närmade sig halv elva vart det världens jävla raggartåg, vi var ca 17 bilar.
Klockan hade passerade ett så samlades alla bredvid multiarenan :D
Efter det så for Jag, Lisen, Hans, Marcus och Wille och såg film hos wille. Självklart somnade jag.

Söndag Legat och myst i sängen till tolv sedan fixat.
När klockan va halv tre så kom Emma och hämtade oss för att fara till vlm och hälsa på pappa.
Vi var även och hämtade upp Rasmus på en ragg men tog inte länge tills vi va tvungen fara.
Sitter och funderar på va man ska äta och om man ska ta en promenad innan maten eller efter.
Jag och Lisen ska ta vårat första dopp idag och Marcus kanske vågar sig i :D
men men det va en kort sammanfattning om helgen, Hockey tittande nu. :p
bye bye ;]

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0