3 maj 2010

DATUM: 2010-05-03 TID: 10:46:32
Godmorgon... typ.

Vaknade ca nio men drog mig till halv tio och började då med mina situps. :)
Nu har jag även ringt till Kaitum och Nyberga för att säga vart jag kommer vara.
Blir Jokkmokk för där kommer jag kunna få vik efter sommaren oxå.
Vågar inte chansa på att jag får de på Nyberga, fick det inte då jag va på Ugglan förra sommaren.
Natt i Nyberga vs. Dag i Jokkmokk!!??
Vart erbjuden heltid på både Nyberga och Jokkmokk, väljer jmk fast att jag egentligen vill ha natt.
Natt i Nyberga jobbar jag mkt mindre "dagar" och tjäna lika som jag gör då jag jobbar dag i jmk.
Jag som är en nattmänniska, det tar verkligen emot att tacka nej till Nyberga!! :(

2år och 9 månader!!! ♥
Malin Erika Nyman ♥ Lars Erik Marcus Fällgren!!!
Du + Jag = För all framtid!
Du är min man, min underbara pojkvän! Älskar dig över allt annat!
Du betyder allt för mig, finns igen så fin som du!
Inget är starkare än våran kärlek till varandra! Love! ♥
3 maj 2010

men men jag ska höra om jag får gå inlärning på natt här i jokkmokk efter sommaren.
Nu ska jag duscha, sen ta en promenad och ska även sola lite.
Skriver senare om helgen och ska försöka få in alla bilder i bloggen. :p
bye bye ;]

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0