7 maj 2010

DATUM: 2010-05-07 TID: 10:44:22
Godmorgon.

Idag vart det sovmorgon till lite efter tio och jag är trött som fan!
Kan inte fatta att jag kan va så trött, har sovit nio timmar.
Fast kan ju vara för att jag sovit för många timmar eller att jag sov förlite igår.
På ca en och en halv timme så börjar jag jobba och jag slutar inte fören halv nio.
När jag slutar blir det duschen, någon ragg och sedan sängen eftersom jag börjat 6.45 på lördag.

Igår när marcus slutat, Jag gått min promenad gjorde Jag och Marcus världens godaste sallad.
Den ska jag fan äta till luch och även ta som matlåda på jobbet idag.
Vi kokade makaroner hos Lovisa, for sedan ner på hotellet och gjorde resten av kycklingsalladen.
När vi var klar Vispade Joel ner en rhode island dressing åt oss på några sekunder. :)
Vart sedan någon ragg med Elias och Hans, även med Linus närmare natten.

men men nu ska jag gå och äta min och marcus sallad till lunch på hotellet :)
bye bye ;]


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0