Helgen..

DATUM: 2010-05-03 TID: 13:30:00
Fredag, Lördag och Söndag..

Fredag.
Efter att jag duschat, fixat mig och handlat så ringde Emma och sa att hon ville följa till Vlm.
Så när hon va klar så berättade Marcus att Nemo ville komma till vlm så vi for till Älvsbyn.
När vi kom fram hämtade vi upp honom, svängde förbi Nystrand och hälsade på Jörgen, lulle o co.
Efter vi surrat där ett tag så drog vi vidare till Vuollerim, Kalludden för att säga hej till pappa.
Hämtade upp Syd, Rasmus hos Eva, Pizza på Salathai och sedan hem till pappa.
Då vi gjort det så gjorde Emma sig klar inför kvällen, nu var alla klar och vi alla hade börjat dricka.
När Emma fixat sig klar gick vi alla ner till Sandra för att börja den riktiga förfesten.
Klockan började sen närma sig elva, vi fixade chaufför ner till Dansen och där vart vi till efter ett.
Kan bara säga att det va riktigt trevligt att vara i vlm och jag ångrar det verkligen inte. :)

Lördag
Började städa ihop våra saker, såg film och åt bakispizza.
När vi gjort det så for vi en sväng förbi Kalludden för att säga "hej" och "hej då".
Efter det så for vi till jmk för att fixa mig för en andra dag och släppa av Emma som for till kvk.
När klockan började närma sig fyra for vi för att tanka på statoil, där mötte vi Danne o co.
Tankat och klar började resan till Älvsbyn och när vi kom fram vart det GRILLNING!!! :D
Marcus och Nemo fick även börja sin kväll. Pigge, Rmbr, Kim och Malin kom förbi.
När klockan var tio så fixade vi Mia som chaufför till Kåbban, vi åkte hemmåt efter två..
Var en trevlig kväll i Kåbban och vi var hemma efter tre.


Söndag
Bakis men nästan inge alls.
Vakanade ca tio/elva och vi satte oss och kollade tv.
Pigge och Kim kom förbi efter ett tag och det vart massor med surr om dagen innan :)
När klockan va ca två gjorde vi oss nå tacos och efter det så for vi hem mot jmk.
Där vart der ragg med Hans och Linus, hälsade på Emma och sedan film hemma hos oss.

Det var lite kort om va som hände mig i helgen :D
bye bye ;]
30 april 2010

Kommentarer
Anonym

jag var fullast!

2010-05-06 @ 21:28:28
Malin

Haha ja det va du Nemo :p

2010-05-07 @ 10:20:38
Blogg: http://malinerikanyman.se

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0