Orkar inte!!!

DATUM: 2010-05-31 TID: 14:13:15
SJUK.

Jag orkar inte jobba mer idag!!!
men men mer jobb blir det och jag får fan skylla mig själv när jag är så dum och tackar ja...
..fast att jag tackat nej först tre gånger, så kan jag inte tacka nej när dom ringer och tjatar :(
Har ont i hela kroppen fast mest låren och sen är jag sjuk oxå, ont i halsen så förbannat.

Blir ett helg inlägg senare för nu ska jag vila så att jag orkar jobba eftermiddag.
Jobbar även 15.30 - 20.30 idag, blev inge vlm idag för mig och hälsa på mamma och Sandra.
men men hoppas bara att dom fixar min önskehelg i sommar för annars blir jag riktigt besviken!
Jag sa att får jag inte den helgen ledigt eller 100% så tackar jag nej till jmk och ja till älvsbyn.
För där skulle dom fixa min önskehelg. Fick schemat idag och då hade jag inte ledigt eller 100%..
Surrade med Sonja sen och hon skulle försöka fixa helgen, men struntade i 100%
Skönt med lite ledighet under sommaren, kommer att gå rätt korta dagar. :p
men men nu måste jag vila.
bye bye ;]

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0