8 November 2010

DATUM: 2010-11-08 TID: 18:35:35
Snart är jag tillbaka till galma Malin.

Har inte tid att vara social här på bloggen men snart kommer det att ändras..
Jag fått heltid på macken och samtidigt gör intensinvkurs i körkort därför har det blivit döläge.
Förhoppningsvis är jag snart klar med körkortet och kan då bli bättre på bloggningen..
Har förresten hittat en lägenhet i vlm som jag ska flytta in i den 15e. :D Längtar!!!

Måste bara berätta att helgen har varit helt jäval underbar! Ville inte att den skule ta slut..
Ville verkligen inte åka därifrån! Riktigt trevliga människor!

Har förresten blivit ännu mörkare i håret..
Va mest bara för att jag va tvungen göra nå åt min utväxt eftersom det såg förjävligt ut.
Sen fick jag inte någon tid fören den 8:e dec och kunde verkligen inte vänta så länge :p
Då jag kommer till Malin den 8:e så får hon fixa ljusare slinor + fixa till dom svartaslingrorna.

Sen någon dag då jag är ledig måste jag fixa till min header och bakrund som bara försvann..
Såhär kan det bara inte få se ut!! :(
men men nu måste jag plugga körkort, ska upp tidigt imorgon..
bye bye ;]

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0