1 september 2010

DATUM: 2010-09-01 TID: 15:47:48
Sorry för den dåliga uppdateringen..

Men har verkligen inte ens tänkt på att skriva, inte haft någon lust.
Har iaf nu fixat in papperna med syn test, så snart får jag börja övningsköra!
Snart får jag börja på intensivkursen i Älvsbyn!! Snart har jag körkort!!

Har vara till Luleå och handlat lite kläder sedan har mitt och Emmas packet har kommit.
Så nu väntar jag bara på ett från Gina tricot samt ett som jag beställt tsm med Emma.
Igår va jag och tog bort förstärkningen till mina naglar så nu har jag bara mina egna.
Hahaha ser jätte fjantigt ut och det känns helt konstigt utan förstärkning. :p

Marcus for just till Älvsbyn med Joachim och han blir där till på Fredag.
Då far vi till Vlm för att Säga Hej då till Daniel innan han far till England och blir borta länge.
Har köpt frukt så ska lägga mig och läsa i körkortsboken och käka frukt! :)

Har faktiskt börjat ÄLSKA hösten!! och jag som hatat den i så många år.
Den är underbar!! Älskar modet som är i höst!! Älskar mörkret! Den mysiga kylan!
1. Höst!
2. Sommar.
3. Vinter.
4. Vår. Hatar vår!
men men nu tog min lust att skriva slut så hörs senare.
bye bye ;]

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0