23 september 2010

DATUM: 2010-09-23 TID: 13:04:28
AAAAH! :)

Snart flyttar jag tillbaka till Vuollerim!! Skönt det ska bli!! Längtar!
Har en hemlighet att berätta men kan inte säga det riktigt ännu.. måndag kanske!
Kom just hem från jobbet och ett ärende på banken,, nu blir det sängen en stund..
Sov riktigt dåligt i natt så ska vila mig en stund innan jag börjar igen.. 15.30 - 20.30
Delad tur på en vardag.. känns skumt.

Imorgon jobbar jag 7.00 - 12.00 Efter det blir det packning, duscha och handla!
Om jag har tur så kommer nog underbara Rasmus och hämtar mig.
Blir troligtvis att vara i vlm i helgen eftersom jag måste vara där söndag kväll.

Skulle egentligen och fira Patrik i helgen men vet inte riktigt ännu hur det blir med det..
..eftersom jag ska flytta in till pappa så tänkte jag göra det i helgen..
Har som inte tid att göra det annars dom här två veckorna framöver.
Har en ledig tag på 14 dagar..
men men.. skrivit ovanligt mkt idag.. sängen nu!
bye bye ;]

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0