8 september 2010

DATUM: 2010-09-08 TID: 12:57:27
Godmorgon.. eller hm.. god dag!

Vet att jag har varit riktigt jävla kas på att uppdatera i bloggen, men internet suger här!
Så fort internet blir normalt igen så kommer jag att uppdatera mkt mer.
Sen kommer alla bilder komma in som jag inte får in nu eftersom internet är efterblivet.

Vaknade faktiskt åtta idag utan att jag ens behövde kliva upp till någonting.
Kände bara att jag ville vakna lite tidigare idag. :)
Jag låg dock kvar till halv tolv och försökte läsa lite i körkortsboken..
Varför ska det vara så svårt att koncentrera sig på att läsa, slutar med att jag kollar tv ist!
Snart flyttar jag till Vuollerim fast först till Älvsbyn i två veckors tid p.g.a intensivkursen.
Snart blåser jag och Marcus till vlm för att fixa lite åde!! Skööönt!
men men nu orkar jag inte sriva mer.
bye bye ;]

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0