21 juli 2011

DATUM: 2011-07-21 TID: 21:43:00
Sorry..

Har inte haft tid eller lust för att skriva resten av semestern och även efter den.
Sen va de krångel med internet hemma så har inte kunnat skriva heller..
men men nu skriver jag.
Hade en underbar semester med min underbara David + dom andra jag umgicks med.
Första delen av semestern va jag i Röje, sen storuman, Davids stuga och även vuollerim.

Kan iaf säga att mina Cupcakes som jag gjorde hos David vart goda.
Varit ledig idag och har inte gjort mer än en promenerad, tvättat och bara slöat.
Nu ligger jag och väntar på att Emma ska komma hem bara för att jag saknar Tilda.
Har jag varit ensam hela veckan, Emma for iväg till Röje och David är på roadtrip med Bredén.
David kommer nog imorgon kväll! Så jag saknar honom!!!!!!
men men nu ska jag lägga mig i soffan och kolla lite film eller om de är nå på tv, tills Tilda kommer!!!

Malin Erika Nyman
Erik David Tordsson!!!!

Over and out! ;]

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0