29 juni 2011

DATUM: 2011-06-29 TID: 22:44:26
Varmt men skönt!

Nu är jag tillbaka från joggingrundan, skönt va det och varmt, kanske lite för varmt..
men man ska inte klaga så hellre för varmt än dåligt väder.
Dammtorkningen och den extra skurningen gjorde jag innan jag tog rundan så snart duschen.
Då jag tagit den underbara duschningen så ska jag nog lägga mig och kolla lite serier.
Ska nog ta en sväng imorgon innan David kliver upp.
Hörde av syrran att person ? frågat person A om jag va gravid!? Whaaaat?!?!
Nej det är jag inte, inga planer på att bli det heller! Vet fan inte varför alla fått för sig att jag är med barn!!
Kan säga att så är det inte och kommer inte hända på länge!
För att jag lagt på mig lite p.g.a att jag tyckte att jag såg ut som ett skelett tidigare så är jag inte med barn!
Nu vet alla de så sluta gå runt och fråga eller säga att jag är gravid. FÖR DE ÄR JAG INTE!


Förresten har de hänt en hel del under tiden bloggen har varit nere men de får ni leva med.
Har iaf tagit slut mellan mig och Marcus, i början av oktober men vi är fortfarande jätte bra vänner..
Han kommer alltid betyda mkt för mig och kommer alltid vara min bästa vän.
Träffade David, Tobias Bredén, Tobias och Emanuel Sara, Patrik, Pysen och Liselotte under PDOL.
Höll kontakten med dom sju förstnämnda..
Ett tag efter att de tagit slut mellan mig och Marcus for jag ner och hälsade på.
Efter de började jag hälsa på oftare och David hälsade på mig oftare.
Vet inte exakt då de blev jag och David men nu några månader senare sitter jag här och de är underbart!
Älskar honom och har de uderbart! Världens finaste, underbaraste människa!
Jag har varit anställd på Bilisten i vlm, bott där i ett halvår, tills jag blev förfrågad tjänsten jag nu har i jmk.
Bor tsm med Syrran och hunden Tilda i en trea. Ja.. Emma har skaffat en as söt liten hund!
Tilda är en bandis: Cihuahua, Pomeranian och väldigt lite Jack russel. Älskar henne ♥
Mer kommer jag inte att gå in på eftersom det är sju månader sedan jag skrev.

Nu har jag äntligen idas eller haft tid att fixa den och med lite hjälp av Marcus, så TACK MARCUS! :)
Duschen nuuuuu!

GRATTIS PAPPA PÅ DIN DAG!!!!

Over and out! ;]

Malin Nyman ♥ David Tordsson!

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0