30 juni 2010

DATUM: 2011-06-30 TID: 22:36:03

                 

Cupcakes!

Sov ända till klockan halv två! Fast somnade inte fören fyra och så var jag vaken en timme vid sex.
De var bara att kliva ur sängen, äta "frukost" och fara iväg me skrotet på släpvagnen som tog 1½ h.
Efter de satt jag mig och kollade på kameran jag lånat av Emma och såg att minneskortet va borta..
Bestämde då att jag skulle köpa mig en ny kamera så vi for på Audio video och kollade va dom hade.
Kom hem till David med en Nikon Coolpix S3100 + ett minneskort på 4G och en väska till.
Då va klockan nästan sex så David for på jobbet medans jag skruvade ihop ett badrumsskåp.
Har just kommit tillbaka efter en långpromenad och har just tagit världens skönaste dusch :p
Nu ska jag sätta igång med bakningen, cupcakes ska de bli. :D
Hahaha vi ser hur dom blir, är ca tre år sedan jag bakade någonting..

Over and out! ;]

Malin Nyman ♥ David Tordsson!


Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0