14 november 2011

DATUM: 2011-11-14 TID: 14:56:18
Nelly.com
Fick mitt paket från nelly idag!!! Nöjd!! Blev tre klänningar. :)
Nästa beställning är klar, bara att skicka iväg den. Men ska vänta så Emma kan vara me.
Sen finns det massr me kläder som är på tur, som jag inte är riktigt säker på.
..Vet att jag blivit lika dålig på att skriva igen men är som van att vara utan denna..
Tar ett tag innan jag börjar komma ihåg den igen..
Har iaf jobbat helgen så har inte hänt så mkt, utom att David har varit här med mig.
Vi har blivitt nyttigare nu, kan inte hålla på att äta så onyttigt som vi gjort, kroppen kan inte må bra.
Så nu har bara haft filmmys med nyttigare snacks, morötter och dipp. :p
Sitter nu i soffan med Datorn  i knä och tvn på 6:an med ett avsnitt av Vampire Diaries!!
men men nu ska jag vara socil med Emma innan hon börjar jobba igen.
bye bye! ;]

Malin ♥ David!

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0