28 november 2011

DATUM: 2011-11-28 TID: 18:26:21
Sundsvall snart!

Bara några dagar kvar till Jag och syster ska till Sundsvall!!!! Längtar!
Torsdag till Storuman och på Fredag blir det vidare ner till Sundsvall!!!!!
Känns som att det va evigheter sedan jag var där trots jag va där i sommras.
Fast det är då fan evigheter sedan jag träffade Jonas o co så det ska blias trevligt att träffa dom..
Kommer även bli lite minnen och kanske någon tår om man har otur..
Blir att gå på minnes stund för Jocke! Saknar honom så otroligt mkt, kan inte fatta det fortfarande.

Igår blev det lite internetshopping!! Julklappar till David, en klänning till mig och ett par skor.
Beställde även lite gardiner till mitt sovrumm (jul), sovrummet (efter jul) och Tvrummet (efter jul).
Sen även till barrummet (efter jul hos David), har redan till sovrummet hos David (jul och efter jul).
Bara kök och tvrummet kvar hos David. Måste även köpa nå enfärgade panelgardiner till lägenheten..
Blir att handla lite i Sundsvall på IKEA direkt vi kommer dit på fredag.

Just det jag har beställt ett par vinterskor utan klack! Såg att det va dåligt med det på skohyllan.
Hoppas, hoppas, hoppas dom kommer på Onsdag!! :)

Har iaf packat klart eftersom jag jobbar kväll både imorgon och på onsdag.
Torsdag så jobbar jag till ett och då blåser vi ner direkt!!! IIIIIH!!

bye bye! ;]

Malin Erika Nyman ♥ Erik David Tordsson!

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0