10 oktober 2011

DATUM: 2011-10-10 TID: 15:09:33
YEEEEEEE!

Igår va en av dom bästa dagarna i mitt liv!!!
Igår fick jag underbara svar på det jag sökt svar på i hela mitt liv!! :)
Om inget blir förändrat så kommer det komma lika underbara dagar framöver!!
Jag längtar verkligen tills allt är över så jag kan vara lycklig resten av mitt liv.
Är så glad att David finns för mig och får dela detta med mig! :D

Är nu i Storuman och blir här till på Onsdag, jobba till Fredag 12 sen ner hit igen :D
Förhoppningsvis så har våran nya säng kommit så vi kan fixa resten i sovrumrummet.
Sen får jag inte glömma att vi oxå har betällt lite nya gardiner som jag längtar tills dom kommer.
Då är ett av fem rumm klara :p

men men nu ska jag se lite film och vila så att jag blir frisk snart!
Varit sjuk sedan onsdag, fast nu har min huvudvärk försvunnit, bara halsen som inte vill nu.
När jag bratar är de bara några ord som kommer ut och ibland bara några bokstäver.
men men som sagt så ska jag se film.

bye bye ;]

Malin Erika Nyman ♥ Erik David Tordsson!!! Älskar dig!

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0