11 oktober 2011

DATUM: 2011-10-11 TID: 14:20:42
Nu orkar jag inte vara sjuk längre..

Jag har nu snart varit sjuk i en vecka! Vill bli frisk så jag orka göra något.
Skönt att vara här i Storuman så att underbra David tar hand om mig :)
Han har fixat en ostbricka som jag ska snaska på lite senare och Zyxför min hals.
Sen ska jag köra förbi på jobbet så ska vi byta till vintedäck :D
Körde ner hit med sommardäck och de va inte så roligt, spårade som fan.
Snöslask i masssor ca en tredjedel av vägen ner, sen har man ju inte vett att sakta ner heller.

Wiiiihooooo!!! Idag får jag tillbaka min externhårddisk!!!! :D
Äntligen och tack så jätte mkt Macus för att du fixat över alla mina grejer från din dator!!
Mitt liv va på hans dator så känns jätte sköntatt äntligen fått tillbaka det.

Längtar till på fredag får då far jag ner hit igen.
Fast jag ska vara här till imorgon så kan ju inte längta riktigt ännu :p
Men nu ska jag se lite film och vila så jag blir frisk någon gång.

bye bye ;]

Malin
Erika Nyman ♥ Erik David Tordsson

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0