12 oktober 2011

DATUM: 2011-10-12 TID: 21:56:56
ErJmk..

Är tillbaka i jmk sedan klockan halv två. Va tvungen hit och jobba idag, imorgon och på fredag.
Sedan hade jag lite packet att hämta ut på ICA. På fredag klockn tolv kör jag ner igen.
Längtar tills jag är i Storuman, Saknar min David!!! + Dom nya gardinerna har kommit!!
Sen berättade David att Våran nya säng och byrå kom idag på eftermiddagen :D

Har slutat jobba för snart två timmar sedan och nu sitter jag och ser film med emma och David.
Fast inte min David utom David nummer två. Hahahaha! :p
Men ska väl snart lägga mig så jag orkar jobba imorgon och kanske man får bli frisk. :)
Har iaf fixat och pysslat med min externhårddisk så nu är allt på plats. Tack Marcus!

men men nu ska jag fortsätta vara social med Emma o David..

bye bye ;]

Malin
Erika Nyman ♥ Erik David Tordsson! Älskar dig! Föralltid!!!  ∞

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0