13 oktober 2011

DATUM: 2011-10-13 TID: 17:47:49
Målar naglarna!

Dom blir grå med vita ränder, måste göra mig fin inför helgen och så hade jag tråkigt :p
Sen håller vi på att tvätta medans jag kollar serier. Fortfarande sjuk, men jag börjar bli bättre.

Längtar tll imrgon då jag slutar klockan tolv får då får jag köra ner till Storuman!!
Saknar min David! I helgen blir det lugnt... eller det är ju faktiskt inte fredag ännu så man vet inte.
Har iaf fixat så att jag har vinterdäck på bilen så man inte får sig en överaskning på vägen hem.

Har beställt mig etta par skor tack vare att emma inte skulle ha sina och hennes storlek va för liten.
Måste även hitta mig ett par vinterskor utan klack + en fjällräven jacka!!

men men nu ska jag hämta tvätten och fortsätta med mitt försök med att bli frisk.
bye bye ;]

Malin
Erika Nyman ♥ Erik David Tordsson!!

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0