15 oktober 2011

DATUM: 2011-10-15 TID: 14:30:38
Storuman!

Ligger i soffan hos min David och kollar en repris av pengarna på bordet.
David ligger och vilar i sängen för han har så ont i huvudet, så blir de när man har för roligt. :p
Ska väl snart kliva i duschen och fixa sig så man är lite fin för denna dag oxå.

Skönt att vara tillbaka i Storuman. Körde ner igår då jag slutat och duscha.
Klockan va ca halv ett då jag lämnade jokkmokk så klockan va halv fyra då jag va framme.
Igår vart de alkohol och pokerturnering i någon by utanför.. Det va as kul!
Jag, David och Lars va åskådare men sen då lite folk åkt ut så gjorde vi ett eget bord.
I bordet va det Jag, Emanuel, David och Macke tror jag han sa han hette.
Spelet slutade med att jag och David fick dela på vinsten! Vi båda blev etta! :D

Men men nu ska jag vara social med Emanuel, Breden och Kerry som just kom förbi.

bye bye ;]

Malin
Erika Nyman ♥ Erik David Tordsson!!

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0