18 oktober 2011

DATUM: 2011-10-18 TID: 12:32:39
Ledig!

Men måste vara kvar här, kan inte fara ner till Storuman och vara med min älskling! :(
Skönt med ledigt iaf, då kan jag vila upp mig så jag kanske blir frisk såhär efter två veckor..
Fast jag jobbar på Fredag; 7-12 och sedan får jag fara ner till David!!! :D

Nu sitter jag och funderar va man ska hitta på.. bir nog någon film.
Ligga i soffan oh hoppas på att man ska bli frisk.

Jag har föresten sökt jobb.. Ja även fast jag har ett, men det är ju här i jmk.
Jobbet jag sökt är i Storuman, och dom håller tydligen på att bygga de nu.
David vill att jag flyttar till honom så jag hoppas, hoppas, hoppas att jag får detta.
Sista ansökningsdagen är i november så nu är de bara att vänta och se.

men men nu ska jag slå igång en film.
bye bye ;]

Malin Erika Nyman ♥ Erik David Tordsson!!!

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0