27 oktober 2011

DATUM: 2011-10-27 TID: 16:28:40
Tillbaka..

Haft lite dö dagar på blggen men är för att jag haft mkt att göra.
Hälsat på vänner, varit hos David för det mesta och sen så har jag även jobbat.
Har iaf hunnit med att beställa Halloween klädsel och även ändrat mig, skickat tillbaka och beställt nytt.
Sedan har jag även hunnit få mina kläder jag har beställt och mina nya skor, dom är as snygga!!!! :D

Idag är jag ledig och har mest bara slöat framför serier, men jobbar hela helgen. :(
Söndag kommer min David oc blir här en helv vecka!!! Fast på Torsdag blir det Sunderbyn.
Torsdag efter vi varit i Sunderbyn och fredag blir det Vuollerim för då är RASMUS där!!
Boden blir vi på lördag för model lab och så på kvällen blir det farmen! :)

P.S Jag och David har fixat om i sovrummet i huset, så nu är de mer som vårat!! :)
men men nu ska jag fara och äta med Emma :)
bye bye ;]

Malin Nyman ♥ David Tordsson!!

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0