7 oktober 2011

DATUM: 2011-10-07 TID: 14:42:46
Nu är jag tillbaka!!

Hoppas bara att jag inte blir less igen..
Idag är de två dagar sedanjag fyllde år.. 23 år! Fortfarande för mig bara en siffra.
Kan berätta en av mina presenter, den jag nu inte kan leva utan.. Min nya Bärbara dator!! :)
Jag fick den av världens underbaraste pojkvän!!!! David Tordsson!!! Tack Älsklingen min!

Sen kan jag berätta att jag ligger döende i sängen.. eller så farligt är de inte, är typ förkyld!
Jätte förkyld! Det började i onsdags kväll, var helt slut och mådde skit.
Igår va jag sängliggandes och är det även idag, varit upp 4 ggr på hela igår och idag.
Dom 4 ggr jag varit upp är för att göra toalettbesök, hämta vatten och alvedon.
Jag är öm i hela kroppen, ont i halsen så jag kan inte ens svälja, ingen ork..
Nä jag ställer mig upp håller jag på att svimma och så har jag ont i huvudet så kan knappt röra det. :(
Men men imorgon måste jag vara frisk för då måste jag på jobbet, nog med att jag sjukskrev mig idag.
Har ju ånget för att jag inte for dit idag, kunde ha krypit dit.. men men imorgon är jag frisk!
Ska ju inte klaga när jag har en ny dator att leka med då jag inte sover :p

Imorgon bir det nog att fara till Vuollerim och hälsa på om jag nu är frisk och kunnat jobba.
Är ju höstdansen imorgon så jag måste knalla på jobbet så jag kan fara till vlm sedan.
Söndag har jag tagit ledigt för då ska jag till Koskelas ögonklenik på en undersökning..
Kanske jag slipper glasögon och linser?? Sen har jag fått en kallelse till sunderbyn igen!!
En skelningsspecilist gick me på att kolla på mig.. kanske jag får operera??!!
Men dom opererar dock bara de som är utöver då jag har glasögon eller linser.
Då kanske jag skelar nog lite för att fixa bort mina brytningsfel och överseende..
Kanske allt försvinner!!! Jag hoppas hoppas!!! De är min dröm! De jag väntat på hela mitt liv!!

Nu blir det lite filmtittande och he i mig ett par alvedon så kanske jag kan sova lite oxå..
men men nu ser vi om jag har hittat tillbaka till bloggandeteller inte. :)

bye bye! ;]

Malin Erika Nyman ♥ Erik David Tordsson!!!! Älskar dig!!!

Kommentarer

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0